دانلود کتاب ،خلاصه کتاب،جزوه,نمونه سوال

دانلود کتاب ،خلاصه کتاب،جزوه,نمونه سوال کلیه مقاطع تحصیلی کاردانی،کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری کلیه رشته ها

دانلود کتاب ،خلاصه کتاب،جزوه,نمونه سوال

دانلود کتاب ،خلاصه کتاب،جزوه,نمونه سوال کلیه مقاطع تحصیلی کاردانی،کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری کلیه رشته ها

دانلود افزونه ساخت منو چند کاره Nextendweb Accordion menu 9.3.7 برای جوملا 3 _2.5

برای ساخت منو های چند کاره افزونه بسیار خوب Nextendweb Accordion menu در سایت جوملا می باشد. شما می توانید به راحتی با استفاده از افزونه Nextendweb Accordion menu  منوهای مورد نظری که می خواهید برای سایت خود ایجاد کنید به کار می رود، افزونه Nextendweb Accordion menu  با امکانات بسیار خوبی که دارد قابل تنظیم بوده و برای هرسایتی مناسب می باشد و کار با آن بسیار راحت است. و با بیشتر افزونه های معروف جوملا سازگاری دارد ازقبیل : کی 2 ,انواع فروشگاه ساز ها از قبیل ویرچومارت,هیکاشاپ,جومشاپینگ و ... می باشد. و می توانید به راحتی به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید.مانند:دسترسی کاملی به سطوح منوها ، رنگ ها و افکت های متحرک انیمیشنی داشته باشید.

نکته : برای دانلود این افزونه با قیمت مناسب تر و دسترسی به آپدیت های این افزونه به صورت مرتب وارد این لینک شوید.

ویژگی های برجسته ی افزونه Nextendweb Accordion menu  :

پشتیبانی از عمق سطوح منوی نامحد

 پشتیبانی از تمامی قالبهای جوملا

 شامل4 عدد تم قابل تنظیم به همراه بیشمار پوسته گرافیکی

 تمامی پارامترهای طراحی بصورت مرحله به مرحله در قسمت مدیریت منو قابل ویرایش و سفارش سازی است.

پشتیبانی از تمام انواع کامپوننت های سئو ازجمله SH404SEF ، JoomSEF ، AceSEF و ...

پشتیبانی از کامپوننت joomfish برای ترجمه منو

پشتیبانی از سیستم ذخیره سازی CSS و JavaScript جهت دستیابی به حداکثر سرعت

 پشتیبانی از استفاده چندتایی منو در یک صفحه وب

پشتیبانی از تمامی نسخه های جوملا

کارکرد انیمیشنی و متحرک منو ها

 قابل توسعه و مجتمع سازی برای 10 کامپوننت مختلف

 آموزش و مستند سازی برای تمام انواع منو ها و تم   

پشتیبانی از زبان ها و منو های راست چین

دانلود اسکریپت خبرخوان وبلاگ

اسکریپت خبرخوان وبلاگ : در این مطلب می توانید اسکریپت بی نظیر rss خوان با سرعت ایندکس بالا توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو را دانلود نمائبد.

شما نیز میتوانید از امروز شروع به ساخت سایت متفاوت با این اسکریپت کرده و با بازدید فراوانی که به سوی شما سرازیر میشود و تبلیغات اینترنتی، از درآمد اینترنتی خود لذت ببرید.

این اسکریپت بعد از نصب هیچ گونه نیازی به شما نخواهد داشت و خود به صورت اتوماتیک مطالب سایت را آپدیت کرده و روز به روز بازدید شما بیشتر میشود.

این اسکریپت کاملا بر طبق اصول و پیروی از قوانین گوگل طراحی و ساخته شده است بنابراین مطالب شما به سرعت ایندکس خواهد شد.با این اسکریپت گوگل سایت شما را مثل یک سرویس بلاگ دهی همانند بلاگر ، بلاگفا ، رزبلاگ در نظر میگیرد و با یک سایت معمولی تفاوت خواهید داشت.

در این اسکریپت سئو بهتر و بارگذاری سریعتر صفحات وب سایت و ایندکس سریع تر درگوگل بیشتر مد نظر بوده است.

*** توصیه می شود برای نصب و اجرای این اسکریپت از سرور مجازی یا VPS استفاده شود. در صورت نیاز به نصب،کانفیگ و راه اندازی با مدیریت سایت تماس حاصل فرمائید.برای نصب این اسکریپت بروی هاست نیاز به هاست پربازدید دارید

این محصول دارای 35 درصد تخفیف در ادمین شاپ است

دیگر امکانات اسکریپت شامل پلاگین last.php و یا آخرین مطالب سایت میباشد که آخرین مطالب گرفته شده در آن قابل مشاهده هست و با تنظیم سایت مپ به آن میتوانید تمامی مطالب را به گوگل جهت ایندکس کردن بشناسانید . ناگفته نماند سایت مپ شامل تمامی موارد و صفحات لازم در اسکریپت موجود میباشد همراه اسکریپت .

یکی دیگر از امکانات اسکریپت فید سایت هست که دارای ۳ پلاگین میباشد و همراه فایل خریداری شده موجود هست.

مورد دوم در پوشه backend نزدیک به ۲۵ افزونه جهت کپی برداری از وبلاگ دهی ها وجود دارد و به امکانات دیگر میتوان قابلیت تگ زدن و ذکر منبع مطلب را نیز ذکر کرد.

آموزش نصب و اجرای اسکریپت :

ابتدا اسکریپت را بر روی هاست خود نصب کنید سپس فایل dataload.php رو ادیت کنید و اطلاعات دیتابیس خود را وارد کنید سپس فایل database.sql را در دیتابیس ایمپورت کنید حال برای اجرای اسکریپت باید از cron jobs استفاده کنید.

توجه : این اسکریپت کاملا پشتیبانی میشود درصورت نیاز به پشتیبانی از قسمت بالای سایت صفحه پشتیبانی اعلام نمایید

دانلود تحقیق نقش بسته‌بندی در فروش بیشتر اجناس


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد صفحه9   نقش بسته‌بندی در فروش بیشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌کننده)   لزوم ایجاد بسته مناسب در جهت فروش اجناس تولیدی کارخانجات، نقش پیدایش شکل و روش خاصی در ارائه آن به مصرف‌کنندگان می‌باشد. بدین صورت که اجناس تولیدی می‌بایست در جهت استانداردهای خاص مصرفی حرکت کرده و آن چیزی نیست مگر سلایق فردی و عامه‌پسند. لذا حجم وسیع از اجناس مصرفی به‌دلیل داشت ...

چگونگی برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان ابتدایی

تعداد صفحات 23

فرمت فایل WORD

مقدمه کوتاه

همه‌ی ما دوران تحصیل و مدرسه‌ی خود را خوب به یاد داریم. کلاس‌های پرجمعیّتی که هر نیمکت با زحمت سه دانش‌آموز را در خود جای می‌داد. زمانی که زنگ املا فرا می‌رسید، معلم می‌گفت: «بچّه‌ها! نفرات وسط هر نیمکت بیرون بیایند و روی زمین بنشینند. بچًه‌هایی هم که در نیمکت‌ نشسته‌اند، کیف‌هایشان را روی نیمکت بگذارند. سرمیزی‌ها سر میز. ته میزی‌ها هم ته‌میز» کوهی از کیف بر روی میزها قرار می‌گرفت تا مبادا دانش‌آموزی سرخود را حرکت دهد و چشمش به املای دیگری بیفتد. سپس معلم با حالت دستوری و کلمه به کلمه، متن املا را می‌خواند.

هنوز هم با گذشت سال‌ها، حتّی با تغییر کتاب‌های درسی، باز هم شاهد برگزاری چنین املاهایی در کلاس درس هستیم. این موضوع باعث تعجّب است که با وجود این همه تغییرات، باز هم به شکل سنّتی به دانش‌آموزان املا می‌گوییم؟ آیا واقعاً روش دیگری برای گفتن املا وجود ندارد؟ چرا سعی نمی‌کنیم در درس املا به شیوه‌هایی نو و جذّاب‌ هم توجّهی داشته باشیم؟ اصلاً چرا روش‌های سنّتی را کنار نمی‌گذاریم؟ مگر نه این است که ما بایستی این نونهالان باغ مدرسه را برای روزگاری جز روزگار خود تعلیم ‌دهیم و تربیت ‌کنیم.آیا تاکنون از خود آنان پرسیده‌ایم تا چه اندازه به این روش‌ها علاقه‌مند هستند؟

دریافت فایل